Godis men ingen Gris!

tjatja bloggen my häär!

japp, idag har jag inte gjort så mycket.. Solat, är ärligt talat krit vit ungefär..
Och sen har jag hoppat, fikat med grannarna, hoppat mer och nu lite på kvällen var vi hos dom grannarna och drack öl, inte jag då men my föräldrar, fast jag och olle fick ostbollar ;)
Snart ska vi grilla kött med potatis och bea sås (:
Imorgon kommer min morbror hans typ sambo och deras 2 dalmatiner  kulkul ska det bli! Dom ska sova över här tills på Måndag (:  sen ikväll blire TV och godis, låter som att jag är värdens gris men det är inte sant!
Jag ska faktiskt springa och fys träna imorn!
Men ha en grym lördags kväll me mycket goodis :)


En av deras dalmatiner när han stod utanför fönstret när vi satt och fika med
pelle och katarina (morbror och hans sambo). Hunden heter Janne och den andra
heter Bosse (:

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0