handlat lite grejer with mammi (:

tjatja bloggizz (:

Sry att jag inte bloggat men jag har inte hunnit det idag! Först så var jag och mamma och handlade lite grejer. Sen så ringde Emma och jag gick hem till henne. Sen nu kom jag på att jag lovat lägga ut bilder från semestern! Men så här kommer lite bilder, det är svårt att börja någon stanns eftersom jag har såå mycket bilder, det var 729 jag laddade in på datan ;)
ha det bra <3


När vi var på resturang när Katarina fyllde år. Det var en jätte flott resturang vi var på.

Mammas förätt, var jätte god :)


Pappas förätt också jätte god :)


Min mat var en oxfilé med bakad potatis med lite saker på och till, GOD!
Pappa åt likadan som jag :)


Mammas och Olles mat var kött och potatis också. Den var också GOD!


Mormors mat som hon började äta lite av innan jag tog kort, men det var typ
torsk med tillbehör.


Min mosters mat var typ rådjur tror jag. :)


Katarinas systers efterätt. Någon choklad kaka med hasselnöt och kolasås.


Olles cremé brulé.


Min gooooda coola :P


Där vi satt och åt.


hela resturangen :)


Mer resurang:)



Man fick såhära trälåder till vissa grejer man åt och det stod namnet då på
resurangen eller vart den låg?.. (:


Himlen var underbar på kvällen!






MINA NYA SKOOOR :) som jag sa att jag skulle visa er.


framifrån..


Bakifrån ;)


När dom sitter på. Jag hade dom och klänning neranför på mig ;)


Fattar inte vrf becca ville ha kvar klänningen, den är jätte fiin! Och den har
andvänts myyycket i sommar, ÄLSKAR DEN! <3


Alla coola glas vi har:) men vi köpte ju grå färg också men jag har inte tagit kort på
det än.. men vi har iaf lime grön, mörkgrön, blå , rosa och grå.


vår vackra gummibåt som andvänts mycket ;)


När mamma var hemma för att jobba lyxade vi till det med vanilj bullar:)
+ choklad

När jag hoppa stusmatta :)

Men ni kommer bara att få se nya bilder från landet en stund i framtiden, men ha det gött :)


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0