kakor, kläder, smycken och längtan!

HALLO SWEDEN!!

hejhejhej, hur mår ni? själv mår jag grymt! Idag var vi på en kakfabrik. Vi blev tipsade det från en granne idag. JUST på Fredagar sa han att det var öppet, och det är SUUUPER BILLIGT. Så vi åkte ju dit SÅKLART, det var mycket folk och mycket kakor! ASSÅ INGEN, JAG LOVAR INGEN HAR KÖPT SÅ MYCKET KAKOR SOM VI GJORDE IDAG, och dom andra som var där. ASSÅ det är helt sjukt! Vi kommer ha kakot tills jul!
Men tyvärr så kan jag inte visa bilderna.. jag har ingen imorterare med mig.. sorry :(  Men när jag kommer hem på Torsdag eller Fredag dååååååååååå, dååå blire bilder som bara den!! Och sen så kommer ni få se mycket bilder från hela landstället, typ över 400 bilder, inte på samma gång men mycket ska det bli!
Menmen, längtar grymt hem till alla kläder, smycken kompisar och skolan faktiskt, eftersom vi ska börja ny skola!
OCH mamma berättade att hon ränsat sin garderob, jag frågade om hon rensat ut några skortor(börjat digga skjortor) och hon hade jätte snygga sa hon (; så nu är jag helt AAAHHHH!
Men ha en bra Fredagskväll! (:






PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0