Klantig som jag är ska man skada sig igen -.-'

hejhej!

Idag har vi haft lite kusiner här. Emla, Axel och deras föräldrar Asta och Johan. Vi har ätit gott, badat och sånt. När mamma och jag skulle gå hem och fixa lite medans dom andra spelade fotboll så träffade vi Cleo ( på deras tomt ) och vi lekte med henne och kolla lite på deras tomt, mamma fick lite insperition. 

MEN så klantig som jag är så har jag skadat mig igen. Jag skulle sätta mig på en stol, men det stog ju förstos inte där och då satte jag mig hårt på svanskotan och nu kan jag inte gå speciellt fort ( lika fort som en liten bebis typ) och sen så kan jag inte böja mej ner och sen gör det SÅÅ ont om jag sätter mig ner eller tex. lägger mig ner. Så jag har legat mycket i sängen idag och lysnnat på  sånna där sagor på CD.
AA.. det gör asa ont. Asså gud kan inte göra någonting!! ...

Men, hoppas det blir bättre imorn då ska lixom mamma och jag till wingåker outlet igen såå HOPE SO!
ha det bra <3

detta är mina absoluta favo bilder jag tagit som blivit grymma :)




suddig..

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Izabella

Fina bilder. :DD

2011-08-09 @ 20:33:28
URL: http://izabello.blogg.se/
Postat av: my

TACK SÅ MYCKET! (: <3

2011-08-13 @ 19:07:51
URL: http://mrhbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0