kräftskiva och favvoörhängen (:

heii bliigiis! <3

YAPP! snart kommer Kersti,Tuva,Elias och Mathias! Vi ska ju ha kräftskiva, ska bli ASA kul! Sen ska vi typ äta kräftor, ok de är det man gör på kräftskiva men ändå, och sen ska vi väl kolla på nån film och äta gooodiiis :P

Jag hade värsta problemet för först skulle jag ha preppy style, men det blev för varmt med skjortan.. och sen bytte jag till ett fint linne, och sen så provade jag olika halsband (har måånga) och sen så bästemde jag att jag skulle ha mina längsta örhängen ist och sen så hade jag ett armband som matchade linnet, och sen så hittade jag ett till som matchade, MEN nu har jag örhängen och 1 armband ist :)
Här får ni nytagna bilder från mina klädselproblem ;)


Först preppy style (: men skjortan blev för varm!


Sen bytte jag till linne med halsband :)


Sen ville jag ha det gula armbandet för det matchade med linnet men det blev bara leoparden..


TIL THE END satt allt på rätta plats, men jag tog aldrig kort när jag bara hade
leoparden.


Mina favvoörhängen! <3



PUSS <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0