ledsen, men skämdes!

tja bloggen!

Ledsen att jag inte bloggat men jag har skämts för min blogg sååå mycket! Den har vart kaoou och det har vart tråkigt att blogga! Om ni inte ser ut så bra nu när ni tittar så tryck på F5 !!
Men idag ska jag spela match och igår hade ja simträning från 8.00- 10.00 :) Sen så var vi och handlade nya fotbollsskor till muaa!! Jätte snygga, ni ska få bilder! Och sen var jag också med Bella, och hon hjälpte mig fixa bloggen, och sen på kvällen gick ja och olle över till tuva och elias och vi tittade på filmer och åt gooodiis! <3

Men snart har jag match då och sen ska jga typ på loppis! (LOVE) och då ska jga fråga om tilde vill typ följa med och om vi ska göra nåt efter ;)


MED: tilde rappp :) www.iamtilde.blogg.se Hennes blogg :)


jaaa...


Hon og jage :)


PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0