lots of sureprise today!

hej coolisar!

Idag spelade vi lite tennis till med katarina och pelle (och bosse och janne). Sen vid lunch åkte dom hem. Och sen sa mamma och pappa att dom ville göra något kul ikväll och så sa dom till oss vad vi skulle göra och vi ska se:
Harry potter och dödrelikerna del 2 idag :DDDDDD
och sen berättade dom att vi ska åka hem på onsdag ist för på fredag :DDD
OCH  sen berättade dom att om det är fint väder på torsdag.....
DÅ ÅKER VI TILL GRÖNAN :DDDDDDDDDD dett kul me twister :)
västa bästa veckan !! <33  Det var allt jag skulle säga (: Snart ska jag byta om till lite fin kläder och sen så åker vi väl snart om typ 30 min eller nåt ;)
Men ha det bra för det ska jag trallalalalaa :)













 GRÖNAN <3333




 Harry potter :D


PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Sara D

Heii My =)

Jag så på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 i USA för någon vecka sedan och den var JÄTTE BRA! Hoppas du oxå tkr det. Men azzå den kan vara lite läskig ibland ;)

Aja hare bra!

Många goa kramar från Sara. D =)

2011-08-15 @ 15:29:48
Postat av: mysan!<3

AA den var lite läskig men bra nu efter man sett den :)



KRAM :)<3

2011-08-16 @ 10:25:34
URL: http://mrhbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0