Nu har men utsatt EXTREME till bästa karusellen på grönan! :)

hejsvej!

Idag var ju på grönan, AS kul som vanligt! Först kom vi dit och då var klockan typ 11.10 och det öppnade 12.00 så vi köpte åkband och biljetter och vi hade nummer 53 och det var lixom 30 när vi kom så vi hade värsta tur! Och sen så kom vi ju in på grönan, och då åkte vi först TWISTER 2 gånger så åkte vi POP EXPRESSEN, och vi fick värdens bästa låt när vi åkte ;) sen åkte vi väl JETLINE sen KVASTEN och sen tror jag at vi åt lunch :) Sen så åkte vi väl Jetline mer, och lite andra som jag inte kom ihåg, och sen gick vi i lustiga huset. Sen så åt vi glass, jag tog mjukglass me chocklad topping MAAMMMSS :P  Sen så tyckte Olle att jag var så feg och då var jag tvungen att åka EXTREME och jag bahh.. emm..jaa..ehh.. okej ra, men kalla mig inte feg en gång till! Och sen efter vi åkte Extreme så åkte vi den typ 2-3 gånger till ;) Sen bah OMGASSSHHH vi måste åka Insane! Och sen åkte vi den och sen så åkte vi väl extreme 2 gånger till :) Asså jag blev typ galen? jag har aldrig vart så galen i att åka såna läskiga saker.. okej är inte värdens räddaste person men ärligt extreme är läskig, men nu tycker jag ju inte det längre.. Asså fattar inte att jag åkte den typ nåt år innan, bästa karussellen på GRÖNAN, nu har jag utsatt det också så nu blite inget babbel mer..
Have it good <3


Janne och Bosse, lungt ni kommer få bilder från grönan :)


Skillnad på den stora jag köpte och den jag har hemma? Men mamma
kommer få den stora för den fick inte plats där jag ville ha den..


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0