Rejäl STUKNING av VOLT på STUDSMATTA! :'(

ledsen ledsen JAG ÄR SÅÅ LEDSEN!

Men ni vet ju att Magda varit här i 3 dar så jag ville inte blogga när hon var här, men nu ska jag försöka bättra mig!
Menmen... Idag så åkte magda hem vid 19.30 då vinka vi av henne på tågstationen och sen åkte pappa och jag och handlade lite granna. Men vi har haft jätte kul!!!
MEN idag så när vi tränade på en liten uppvisning vi skulle göra på studsmattan magda och jag då skulle jag göra volt handvolt och kom snett och stugade foten reält!!!
GUUUUD vad tårar och smärta det var i 20 minuter minst! Jag kom knappt ur från studsmattan och sen fick mamma bära mig till altanen, och sen satt jag med benet högt med kylklamp, mamma bredvid mig, och en gråtande jag... Men sen så när jag bara satt där och ville vara med och spela ett spel med olle och magda frågade mamma om jag ville ha en glass och då fick jag en piggelin, jag har inte ätit den på lääänge och den var lagom och god.
Jag kunde inte gå på länge ooch haltade men efter någon timme så gick vi ner till badet, eller cycklade och då kändes det bättre, jag kunde nästan gå ordentligt efter badet och sen efter någon timme till kunde jag hoppa igen. Visst, efter jag hoppat värkte det lite till men mamma säger att jag ska vila nån dag och sen kommer det nog kännas bättre! OJ! det blev långt men ha det så bra! <3



Jag vid datorn :P

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0