skönt med alla underbara vänner man har! (:

tjena tjena bloggen (:

Idag åkte vi ju somsagt från landet! (:
Vi städade hela huset packa osv. Sen vid lunch tiden kom vi iväg och då åt vi på mcdonalds, igen.. såå nu har vi 5 glas av varje färg :) fast 3 eller 4 av varje färg (:
Grå, lime grön, mörk grön, rosa och blå. Och nu på kvällen så hade jag fotbolls träning! Gick grymt! Skönt att träffa alla kompisar och komma hem! Asså jag kände mig jätte stor för allt kändes så litet och datorn var super konstigt eftersom jag andvänt en annan dator!
Men asså bilderna vill inte laddas in så hinner inte visa dom idag men snart iaf ska ni få se dom! Föresten åker jag ju till grönan på fredag så kommer nog inte blogga nåt då..
Men ha det bra <3




NI kanske inte har sett bilderna men varsegoda (:


PUSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0