Supper lång skoldag NOT ...

haii <3

Idag så var de skoldag, har ju börjat i ny skola så det var lite närvöst! Men först vid 10.00 gick vi till aulan på skolan, sen typ fick vi veta lite saker av rektorn sen fick vi våra mentorer och sen så pratade vi med dom. Sen så grillade vi korv och åt glass med alla på skolan, och jag tror att jag ska göra nåt med Tuva ska bara ringa henne..
Men så nu kom jag precis hem, klockan var 11.55 när jag gick därifrån!
Men ikväll blire springning och simträning få se hur det går!.. <3

Little beautiful pictures! <3 obs! har tagit alla själv..

LOVE <3


Smultron ?


Strawberrys (:


Geting,


Någon ljus sak ;)


Gardiner..


Hallon


Ballon :)

Men de va allt så länge!


PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0