playstation JAG ÄR KING ;)

hej läsare <3

Dagen har vart grym! Katarina och Pelle + bosse och janne är här!
Först gick vi runt och visade dom hus och tomt, sen gick olle och jag med dom på en liiten promenad eftersom hundarna sutit i en bil i nån timme. Sen så fikade vi kakor vi köpte, alla fick lixom säga vad dom ville ha eftersom vi har typ allt! (: Sen så spelade vi tennis med dom, olle och jag var först bollkallar när dom vuxna spelade och sen så spelade olle och jag mot pelle och katarina och hehe van. Och när vi spelat i typ 1.30 min så spelade pelle och pappa lite medans vi busade lite med hundarna, dom hade lixom stått i ett koppel och kollat på.. Och dom ÄLSKAR bollar så dom sprang ju efter varje tennis boll och det var as kul! jag tog jätte coola doton som ni får se sen när jag kommit hem. Men sen nu på kvällen har vi ätit kyckling och sen har vi haft mys nu lite på kvällen med choklad o sånt! Och nu håller jag på att köra playstation med olle, det är nåt bil spel som jag ÄGER ut han på;) och snart ska vi köra tunering (:  Pelle jag olle och pappa :) såklart att jag kommer vinna !! :D heja på mig ;)

Men ha en grym Söndagskväll! <3





PUSS <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0