Desperat flicka i nöd!

go kväll go kväll! Har ni haft en go kväll? Det har iaf jag!

På dagen idag har vi sågat ner mycket träd och så har vi ränsat på berget över vårt hus.
Och efter som det är sista dagen här på landet idag har vi ätit much glass och lite godis (:

ASSÅ JAG ÄR DESPERAT. Jag klarar inte att vara här en endaste liten dag till, jag saknar alla underbara kompisar, mina underbara kläder och smycken, till nya skolan, till mammas kläder som hon rensat ut ur sin garderob, sa jag alla kläder?, till en TV som fungerar, till simningen och fotbollen, till mitt rum, att städa mitt rum, ja tillochmed till min egen underbara eltamborste! OMGASH, AAAAAAHHH!
MEN som tur är så ska vi åka hem imorn! Ja men ha en fortsatt trevlig kväll (:

// desperat flicka i nöd!


LANZAROTE BILDER (:

Min special glass jag tog varje dag :P



PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0