clean <3

hej och sorrrrry!
Jag har inte hunnit bloggat för jag har haft mycket att göra och det har slutat med varje kväll att klockan blivit föör mycket.. men jag ska försöka bättra mig, sen när jag kommer hem så är ju inte datorn lika seg så då blir det bättre!
Men igår så hjälpte olle och jag pappa mycket med att fixa bakom gäst stugan, mamma har åkt hem och kommer tbx på Torsdag.
Idag har jag solat lite, städat huset själv, damsugit, torkat, dammat och gjort fint. Sen har jag börjat på ett fint kort. Min morbrors sambo eller vad man ska säga fyller år och då ska vi fira henne på Torsdag på en jättefin och dyr Resturang (stavning). Och då åker mamma med Pelle ( morbror) och Katarina hans sambo ut med deras bil och sen följer mamma med oss tbx till stugan igen! (:  Men nu sitter jag bara här och är LAT, vetni, det är fett skönt! Men ni får ha det bra och jag SKA försöka bättra mig!


 PUSSI <3

Kommentarer
Postat av: mams

Vad duktig du är som har städat hela stugan! pussar i massor <3 Saknar er jättemycket, men vi ses ju snart! Kram

2011-08-09 @ 17:25:47
URL: http://mrhbh.blogg.se/
Postat av: mysan!<3

YES! (: saknar dig mycket meer!! Men snart ses vi! Många pussar och kramar <3

2011-08-09 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0