without you it´s like A year without rain, come back!

hejhej!

Nu på kvällen har jag ätit lite dinner (:  Sen så har jag haft ont i magen.. sen så har jag laddat in ny musik på datorn så nu sitter jag och lyssnar på den :) Sen har jag väl bara kollat på svtplay på flyg 29 saknas (jag följer det). Men det var allt ha en grym torsdagskväll, och imorn åker jag till GRÖNAN!!!!! om det inte regnar..
Men PUSS<3


Alla kakor vi köpte på kakfabriken! Det är en full stoor påse med bara kakor och gott!
Allt detta för 138 kr :) 8 kr för varje sak! det är sjukt, alla tanter som hade köpt
hade värsta 10 påsar eller nåt! :D


Min fina godis burk när vi kollade på Harry Potter dödsreklikerna del 2 ;)


EGOPICTUREEE,

PUSLIPUSLI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0