Gäster och sunshine!

hejhej och god kväll!
Idag har vi gäster, olles kompis med familjen. Hans kompis ska sova över här så hela hans familj kom och äter middag här. Vi har badat typ hoppat studsmattaoch inget mer, vi träffa Cleo också VÄRDENS GOSIASTE VOVVE förutom Buster ( beccas sötnos till hund! ). Men Cleo är iallafall min nya hund kompis! (:  Nu ikväll ska vi väl ha mys och sen när vi kommer hem från landet ( ung. lite innan skolan börjar) så kommer jag ladda upp mycket bilder jag tagit över hela semestern ! Och för att jag är så snäll så har jag faktiskt lite bilder ni inte sett som ni kan få se nu!
Men det var allt för kvällen, ha det riktigt braaa! <3


CLEO! <3



Jag på stranden i vattnet <3


Hade min underbara onepiece på stan en hel dag :P super skönt om jag får säga det själv!


Tilde och jag hittade musslor som vi samlade, men vi skulle gå och då
visste vi inte vad vi skulle göra med dom, VÅR DISKUTION:

My: vi kan väl inte bara lämna dom här dom kanske rymmer!! :)
Tilde: men musslor kan ju inte direkt spring iväg!! :)
My: okej ra. haha ! :)
Och när vi kom tillbaka hade dom rört på sig och vandrat iväg!! :)


Mina nya örhängen jag köpte på loppis för 10 kr!

Stranden på Landet ;)



Som ni förstår hade jag riktigt mycket trÅÅk... lite redigerad..


Såg ni föresten dom andra örhängerna jag köpte på loppisen? Aja iaf
jag tyckte dom var söta:) Passar till alla söta kläder;) 20 kr men det var det värt för
örhängen! Örhängen kan ju fakttiskt kosta mycket men detta var mycket billigt
om man tänker på vad jag har köpt örhängen för innan! :)

Aja det var sista bilden för idag! Men ni får se fler imorn och så, ha det gött! <3


Kommentarer
Postat av: Tilde

men jag visste inte att dom kunde gå men det var ju faksist ganska kul! <:

2011-07-23 @ 11:18:51
URL: http://iamtilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0