Kenza och Tyra show! <3

tjena tjena! Idag så sov jag till 10.05. Riktigt skönt! Men sen åt jag väl lite frukost och sen har jag bara tittat på Kenza och Tyra show, asså jag sitter och garvar ihjäl mig ( för mig själv ). Asså guud! (: Det är bara tråkigt att dom har slutat med det.. Men militär lunchen var bääst, alla andra var också såååå grymma men den kan Becca och jag sitta och skratta åt i typ flrea timmar!!!
Men föresten så gjorde Becca och jag vår egen lilla show, den blev AS grym, vi har liwom tagit alla roliga bloopers som vi gjort då och skrattat, sagt fel, glömt bort det vi skulle säga och allt möjjligt, asså OMG.. (: <3
Men snart ska jag väl ränsa smycken och göra om lite, sen på Onsdag fölljer Becca med till vårt landställe! OMG vad kul det ska bli, men nu får ni ha det så najjs! <3



EN FIN BILD JAG GJORT OM PÅ BECCA OCH MIG!!!! :P <3


Kommentarer
Postat av: LIZA

SV; aa jag vet :p



Fin blogg du med, är det din hund? den på din header asså..! ? <3

2011-07-04 @ 14:47:31
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: my

Tack! <3

Nää, det är inte min hund det är min kompis, men jag älskar han så mycket så han fick vara med på headern :) <3

2011-07-04 @ 16:01:55
URL: http://mrhbh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0