Landet, utan cameran :'(

halllllllooO <3

Jaa, som sagt så har jag vart på LAndet IGEN. Jag glömde såklart ta med  mig cameran..
Menmen.. Vi har in6te gjort så mycket, badat, hoppat sudsmatta, spelat fotboll och spelat kort :)
Jag har SÅKLART klassat ut Olle och pappa eftersom jag fick Streetflash ( det är så att man vinner hela spelet! Men det var iallafall kul! Sen har jag nästan dött. Jaa.. det är mycket som har hänt. Menmen på Onsdag igen så ska pappa och jag åka ut till landet och då ska jag fråga om någon FRIEND ville följa med :) Det skulle bli väldigt kuuligt! <3
Men ha det grymmt, herå <3


Sötisen vill komma in när någon är på toa.. <3


Fin kommentar, och jag kommer inte lägga ner bloggen! <3
Saknar dig som bara den Nicole <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0