Segkola...

HEj!

Jag vet att jag inte skrev  igår men det var såå segt igår och det typ tog 20 minuter att få upp internet så aa..
Men jag kan ändå berätta vad jag gjorde igår! Först så åkte vi till katrineholm och shoppade bla. en sån hära gummibåt, röd och svart me åror P:  Sen åt vi på mc donalds så nu har vi 4 cola glas, blå,rosa,lime grön och någon mörk grön dpm är super coola! :P  Sen så handlade vi lite till och sen åt jag mjukglas! SÅÅ GOTT, asså det var länge sen jag åt det! Sen när vi kom hem så målade vi lillstugan lite, och sen var liksom det dax för middag. Men sen provade olle och jag båten och det var jätte kul!  När jag rodde så typ crashade vi direkt och kom igen stanns -.-... Så vi bästemde att olle fick köra.. MEN sen kom cleo till mamma och pappa som stod inne på land så jag fick panik! Jag ville lixom hälsa på henne så jag lixom aa fick panik i gummi båten, men vi lyckades komma in till land :)
Men somsagt idag kommer tuva, elias, kersti och Matthias, SKA BLI AS KUL!! :D
Vi ska ha skoj, äta god mat, bada, köra gummibåt, studsa och mycket mer! (:
Men ha det grymmt så länge! PUSS<3


Olle och jag när vi studsar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0