Snygga sandaLZ <3

hejhej!

Idag så var vi somsagt i vingåker. Som jag sa är det märkeskläder för billigt pris där. Mamma och pappa hittade mycket kläder ooch klockor, jag hittade ett par coola "gladiator" sandaler och Olle köpte ett TVspel. Ja är såå nöjd med skorna eftersom jag snodde mammas och dom var så sköna och nu hittade jag ett par perfekta (titta på www.google.se ).
TYVÄRR har jag inga bilder eftersom jag inte kan ladda in nya bilder på datorn, men när jag kommer hem ska ni få se mycket bilder (:
Men imorgon kommer Magda hit och ska vara här i 2 dagar !!! ;D <33333 KUUUL.
Men ha det bra så länge <3






Blandade bilder på Azlan, mig, öga, natur och Olle :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0