Who's gonna save the world tonight!?

hejsvejs!

Idag har jag mest kollat på TV. LAT JAG ÄR. Men så har jag faktiskt gjort lite på passet vi fått av simningen och ikväll ska jag jogga för det måste man göra en gång i veckan :)  Och sen har jag packat tills imorn när pappa, jag och Becca åker till THE Landet! Kul som den ska det bli! Vi ska göra allt roligt på 2 dagar! <3
Sen så snart ska jag väl gå ner till Tuva och Karina :) Och sen ikväll ska jag ringa Becca och säga little things :)
Ha det grymt! <3


Vad ska man säga, gammal bild! :P Hahahahah <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 20:47:05
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0