You can not call myself anything I'm not!

Hello sweden!

Japp idag har det vart en bra dag, inte så mycket sol på dagen men lite på kvällen.
Jag har badat en gång, hoppat studsmatta, tränat mycket, spelat tennis och borstat azlan. :)
Imorgon ska jag väl måla lillstugan, den ska bli grå, den är lixom gul, röd och grå och det är inte speciellt vackert... det ska väl bli kul! Sen ska jag väl kolla på TV, hoppa och sånt :)
Sen i veckan kommer Tuva, elias, kersti och matthias över och sover här, ska bli jätte kul!
Men ni får ha det så grymt så ses vi soon! <3


Gammal, i know, men jag tog den på landet så det passade ju bra :)


Asså dom bildern jag laddat upp som ni inte har sett än ville inte komma med
så ni får sen vissa gamla bilder som jag hade från början när jag bloggade så det
var länge sen ni såg vissa bilder, går det bra, jag är ledsen! :(

Regn... GUUUUDDDHHH VAD DET REGNADE!!!!!! :O

Ha det snajjs! :) <3


Kommentarer
Postat av: Liza

FETT FINA BILDER!!! :D <33 Söt du är!!



SV; jaa eller hur, gula banaen = BLÄ !? haha <3

2011-07-25 @ 18:07:53
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0