Äventyr för dom som vågar ge sig in på hemska saker....

tjatja everybody!

Idag har vi ju varit på en äventyrs bana ( ge er inte in på den!! )
aa och det var ju läskigt ( ge er inte in på den!! )
Men man trodde inte det när man stog nere på fast mark, och sen när man kom upp så kändes det som man var uppe på molnen ( såå.. ge er inte in på den!! ).
Aa och sen grillade vi hamburgare, det var göööött! Och sen så ramlade jag och fick ont och börja blöda på knät, "snyfft" :'(
Men det är lungt med mig nu alltså.. och imorgon får jag träffa alla ROLIGA kompisar för jag hann ju inte träffa dom idag eftersom jag vart borta och vi fick gå hem när vi var klara, ca. 13.30 ;)
Men ha det bra hejjjjjjdå! <3




www.reallyme.bloggspace.se



I LOVE ELEFANTER! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0