DÅLIG UPPDATERING FRÅN MIG!

Jagvet, jag vet. Jag har inte skrivit på en dag men jag har faktiskt en förklaring!

Igår var jag hela dagen med Becca, vi badade och det var riktigt skönt! Jag träffade Nicole och såå..
En tjej svimma på henne också! :O
Menmen, sen på kvällen hade jag då simträning, 19.00 - 21.00. Och Nicole och jag hade våra onepiece på oss! RIktIgt niiiieeessseee <333
Men så blev klockan plötsligt 22.30 och jag var trött och ville gå och lägga mig.. så aa..
SORRRRYYY!
menmen, idag ska jag och Tilde. E åka och bada (:  Kuligt! DET SKA DET!
Och ikväll har jag avslutning på simningen, vi ska köra brännboll och lite saker, det ska bli kuligt det mee!
Men ha det så bra så SKA jag ha mer bloggning! <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0