kvällen idag,

hejhej!

Nu på kvällen hade jag simträning. Den var inte så jobbig men kul!  Sen när jag kom hem så hade my mother bakat en kladdkaka! Så vi njöt av den (:
Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra, alla kompisar är gone och mina föräldrar ska och shoppa, får väl "leka" med mig själv, super duper! Mina planer är gjorda för imorgon. Och sen så ska jag såklart köpa godis tills imorgon :P  men snart kommer också jag lägga in nya bilder från cameran bara satt ni vet, 
Men ha en fantastic night! ;)  // muppett <3



Smarrigt ;)







Japansk spets <3


När plutissen var en riktigt liten plutt! <3


Skönaste bilden evahh! lilla sötnos! <3



Tittut! /// Azii <3


Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du haft en fin dag sötnos! nattinatti =)

2011-06-18 @ 01:09:02
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0