Landet (:

Heeej alla små sötisar som jag längtat efter!
Jag är så ledsen men jag har vart på Landet hela helgen så jag har inte kunnat bloggat, jag tror jag glömde säga det.. Förlåt iallafall!
Men jag har iallafall haft det underbart på landet och midsommar!
Vi åkte på Torsdagen och fikade lite när vi kom fram och sen bara bums i säng! Sen på Midsommar afton så har vårt område någon Midsommar sak och då fikade vi och det var mycket aktiviteter bla. Lotto, 5-kamp och tipspromenad. Det var kul. Men sen på kvällen grilade vi i kvällssolen och hoppade studsmatta! Härligt!
Sen så åt vi väl bara godis och tittade på film på kvällen :)
På lördag var det STOOR fotbolls tunering. Det är olika vägar i vårt område och då delar man sig in i dom lagen som man bor med på samma väg. Olle, jag och pappa var med några killar, en tjej som också hette MY och var nåt år yngre än mig  och då deras pappa, killarna var ca. 13-14 år kanske ;)
Men vi kom iallafalll 2 av typ 5 lag så det var grymt!
Sen på Söndag var det mest slappar dag. Jag hoppade studsmatta och så..
Men nu är jag iallafall hemma  och ska försöka skriva mer!
Men här kommer alla möjliga bilder!


FLower.


vet inte :O


Regn!


More regn!


my eye.


...


hehe.. menmen om det ska va' bilder så ska det.


Det är en STOOOOOR Twix olle och jag fick! Med 10 sånadär twix i! <3


Olle och miin coola säng, jag ligger där nere!! (:
( olle sover inte, bara "spelar")


Blomma.


Våra fina köksdörrar! :)
Och för att dom är gröna så tycker mamma att vi ska ha grönt tema, så då har vi lixom köpt saker som passar
till allt :)


Lampa


Pepparsak..


ljus tändare :)


Fillt (:


Glasunderlägg :P

Och lite fler saker jag INTE orkar lägga upp..

Annat:


ONEPIECE! <3


Olle i ONEPIECE! <3


Älskar verkligen bilden!


Midsommarstång :)


Sötinosen <3


Vår tårta på Midsommarafton! :P


Min fotbollstunerings outfit :)


hahah (:


Aja det får bli allt för idag, ha det underbart sötisar! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0