much on friday !

Har lite tråkigt nu fast solen skiner!
Men jag har iallafall hunnit med mycket, ska jag berätta?
SVAR: JAA!

Men jag har städat i garderoben, plockat in alla nytvättade kläder, packat upp väskan, plockat och gjort fint på bordet, borstat Azlan, ätit mellis, tittat på TV, bloggat, proa klänning och skor, ringt Magda, plockat upp färdiga skolsaker och ritat en bild (:
Okej men nu har jag iallafall tråkigt... Kom gärna med förslag vad man kan göra om man har tråkigt till mig så skulle det vara jätte snellt! <3
Men ha det så länge harråww ^.^



LOOK WHAT I FOUND IN MY BAG! okej jag köpte dom förut men jag
har glömmt bort att dom låg där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0