One day to the school finish!! (:

hejhej allihåppa!

Idag är det bara en dag tills vi har skolavslutning!!!!! (:  Då slutar jag femman!
Men idag har det inte vart en normaliteto dag, vi har städat lite och så har vi ätit speciell lunch som man får när man slutar vår skola!  Vi åt GOOOO pizza, sen åt vi marängswiss och drack Fanta Extotic! MUmsiigtT! :P
Men jag är spänd tills imorgon ... och sen är det premiär för min nya klänning :P haha. Jag vet inte om jag ska gå på simning eller fotboll ikväll. Eller inget. För jag är fortfarande lite förkyla. Och hostar. Lite. Mycket. Menade jag. Menmen, vi får se. Det är ändå springning på båda ( fotbollen och simningen ) och det är 1 timmes pass efter också. Så egentligen spelar det ingen roll. Men vi får se. Ha Det SO GOODI Så Ses Vi !!! (: <3




My sweety cat ^.^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0