Rain and no sunshine.

hejhej!

Idag när jag vaknade vid 8.43 så tittade jag ut och såg en besvikelse. Regn. Jätte mycket regn. TRÅK. Tänkte jag.
Men, det är ju modernatur som styr, så jag tittade lite på TV med min brorsa och sen åt vi frulle.
Sen så har jag packat för landet. Och sen mer TV. Sen åt vi lunch, jag fixade  lunch åt min brosa, han fick köttbullar och mackaroner och jag lagade kycklingnudlar till mig själv, det var härligt gott becuse jag har inte ätit det på länge!
Men sen så ska jag väl titta på Top model 5 och kanske baka eller något..
Men nu händer nog inte så mycket så hejdååw  ^_^


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

2011-06-24 @ 03:45:37
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0