SimTÄVLING (:

hejhej!

Idag har jag haft simTÄVLING. Det gick väl bra, på vissa lopp gick det ASDÅLIGT, på vissa sådär och på vissa SUPERBRA! (:
Men jag stanade där hela dan med Nicole, Mickis, Moa och Linda och Alexandra då. Vi åt Pizza och gick runt och kollade i affärer i mellan passen, för det var typ 2 timmar tills insimmet började, så vi passade på. Mickis och hennes mamma Linda hittade något i varje affär vi var inne i och jag hittade inget.  -.-'
Menmen, jag hade ändå inga pengar. Bara 10 kr. Och det kommer man inte mycket med. Jaja, imorgon, tidag och på Onsdag har jag simning + springning innan, jippi. Och sen på Freda åker vi upp till Landet och är där över helgen :)  kul!
Men det var nog allt, bye bye allihopppppa! <3


Har köpt en till likadan magtröja fast i blått! Den var mkt finare tyckte jag,
fast den var också fin som jag köpte innan ( den på bilden ). <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0