Summer, here i come! (:

hejhej!

Idag hade vi skol avslutning :) Det var kul, vi stod på scenen, sjöng och så. Svante höll på med mitt håt för att jag hade lockat det och jag pratade lite med Sara när vi satt på stolarna :)
Vi fikade lite och kollade på gamla bilder från 3:an och kolmården. Eftersom vi slutar femman och alla ska byta skolor blev det väldigt sorligt. Vissa grät, och jag fick krama Becca mycket eftersom hon ska byta skola till Kunskap nu.. :'(  :'( Kommer sakna henne som in i norden! Men vi kommer ändå hålla kontakt och träffas! Älskar dig så mycket Becca :* <33333333333333333 hennes blogg: www.bhhmr.blogg.se <3

Men nu ska vår familj och Tuvas familj åka och äta lunch vid ett cafe vid vattnet, mysigt! (: <3



Du och jag gmn, du och jag <333333


beccas fina öga <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0