Test!

Lovar du att vara ärlig? JA!
Du heter?  My
Beronde av?  Örhängen
Vad behöver du mest just nu?  En kram
Vad tror folk om dig?  Jag vet inte.. hoppas något bra..
Brukar du skratta för dig själv?  Aa!.. hahaha
Var bor du?   Typ Stockholm.
Trivs du där? Ja, som bara den!
Vad har du för mobil?  En nokia.
Hur svarar du i mobilen?  typ: hej det är my
Vem ringde du senast?  Pappa (:
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?  ringer den senare
Antal timmar sömn? 8,5 timmar prick.
Sov du ensam?  Yes.
Brukar du komma i tid?  Ja!
När mår du bra?  När jag är med familj, djur, kompisar, Becca , födelsedag och roliga stunder!
Mår du bra? Jag mår perfekt!
När blev du fotad senast?  När jag var med Tuva vid ett cafe med hennes familj och min familj (:
Hur känner du dig nu?  Varm.
Vanligaste färg på dina kläder?  blå, rosa, svart, vit, ALLLA FÄRGEERR!!
Vem saknar du?  Becca, jag träffade henne i måndags.
Favorit dryck på morgonen? Juice, även fast jag dricker mjölk NU.
När brukar du oftast gå och lägga dig?  Bror på, om simträning, rätt så sent. Men arnas vanligt.
Är du blyg?  Inte ett dugg! Varför liksom.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Aa, ser direkt den perfekta.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?  Hitta på ett stoort bus!
Är du nöjd med ditt liv?  Aaaa!
Vad är det värsta du vet?  Spindlar! Djurplågeri! Mobbning! När djur är i dåliga sitvationer! När folk härmar sin stil!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  bror på, shopping mycket, arnas 10 kr kanske..
Vad längtar du till?  Nästa simträning!
Har du bra vänner och äkta vänskap?  Ja!
Om fem månader?  Börjar jag ny skola.
Om ett år?  Är jag 13! :O
Du samlar på?  Bilder på min bästa vän.
Har du strumpor på dig nu?  Yess man!
Är det okej att gråta? JA  ABSOLUT!
När grät du senast?  efter skolavslutningen tror jag väl.
Bär du glasögon eller linser?  Nope.
Vill du gifta dig?  aa.
Ha barn?  2 stycken , pojke och flicka. :)
Är du bra på att laga mat?  njaa.. kan ju laga enkla saker, men baka, här kan man snacka mästare! hahahaha.
Är du flygrädd?  Neej! Jag älskar att flyga (:
Tror du på ett liv efter döden? Ja, fast man kanske blir något annat än en människa bara.
Bor dina föräldrar tillsammans?  aa <3
Vilken ögonfärg har du?  blå, grön och typ grå, alla mina kompisar säger olika men nåt i den stilen, själv så tycker jag gröna.
Röker du?  NEEEEEJ KOMMER NEVER DO IT!
Vad är det viktigaste i livet?  Kompisar, familj, kärlek, hundar, katter och Vatten och mat.
När kramade du någon? Idag.
När fick du senast en komplimang?  Idag, av Tuva! <3
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: neej
Gjort något riktigt dumt?  säkert.. :(
Gjort något du verkligen ångrar?  aa.
Åkt ambulans?  Nejj
Åkt polisbil?  AA
Åkt polishelikopter? AA
Åkt flygplan? AA
Gjort nåt olagligt?  Nej, det tror jag väl inte.
Fått din mamma att gråta?  Nej.
Slagit ner någon?  Neeeeej! Varför skulle jag ?? :O
Skämts över dina föräldrar?  aa minnsan.
Sagt jag älskar dig och menat det?  JA!
Vilka kläder sover du i?  Bruker sova i: stor tröja och byxor. Men nu tights och linne.
Varit kär?  Ja.
Är du ensam nu?  Nej, min brorsa tittar på TV där nere.
JAG HAR:
Digitalkamera?  aa.
Telefon på rummet?  nej bara mobil
Egen dator?  nope.
Könssjukdom?  neej..
Bra kompisar?  JA
SENAST SOM:
Sov i din säng?  Jag
Såg dig gråta?  kom inte ihåg.
Fick dig att gråta?  En låt - what are words, tänkte på en väldigt viktig person i mitt liv. Becca. <3 .
Du delade en dricka med?  vet inte :S
Du gick på bio med?  Becca.
Skällde på dig?  Kom inte ihåg, det var länge sedan..
Sa någonting till dig och vad var det?  Olle. Jag behöver datorn 20 över. ( klockan är 39 över.. )

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej.
Kramat någon? aa.
Pussat någon? aa.
Köpt någonting? nej.
Sjungit?  AAAAA! :)
Saknat någon?  Aa.



Vad tycker ni jag har för ögonfärg? (:

Kommentarer
Postat av: Izabella

Blågrå typ. (:

2011-06-26 @ 10:29:22
URL: http://mittlivsombella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0