TEST!

En liten test sak ;)
SKULLE DU HELST.. 1. Pierca tungan eller läppen? - tungan
2. Vara seriös eller oseriös? - båda (:
 3. Dricka grön eller röd mjölk? - jag dricker blå men jag tror grön (:
 4. Brinna upp eller drunkna? - svårt.. drunkna.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner?- föräldrar (:

 SVARA ÄRLIGT
 1. Har du skolkat? - neej!
 2. Varmt eller kallt? - varmt!
 3. Soligt eller regn? - soligt men det är endå mysigt med regn!
4. Fanta eller cola? - cola tror jag (:
 5. Är du nyttig av dig? - jag tror det. :P

OM MIG
1. Vad heter du? -My
 2. Syskon? - Brorsa
 3. Vart bor du?- stockholm
4. Hur många barn vill du ha? - typ 2
 5. Vill du gifta dig? - AA!
 6. Humör just nu? - glad tror jag..
 7. Sugen på just nu? - att se den nya blogg designen bella gör åt mig!
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - aa
2. Blivit kramad? - aa
3. Känt dig fånig? - aa
4. Saknat någon? - nope
5. Dansat galet? - nejj.. inte direkt..
6. Klippt håret? - nope
7. Gråtit? - nope

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nope..
2. Har du en hund? - nej men en kisse misse (:
 3. Sover du helst ensam eller med någon? - ensam!
4. Tror du på spöken? - nej inte direkt,
5. Är du mörkrädd? - aaaaaaa!
6. Vad vill du ha just nu? - godis! hehe (:

 KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - aa! Magda, Becca.
2. Är du ofta med dina vänner? - japp
3. Vad brukar ni hitta på? - olika saker, men mycket!
 4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - aa..
5. Vem vet mest om dig? - Magda! <3

 OM DIG
1. Hur lång är du? - ungefär: 1.62
2. Vart bor du? - stockholm
3. Är du nöjd med ditt rum? - jepp
 4. Vilken är din riktiga hårfärg? - den jag har..
 5. Vad väger du? vet inte riktigt..
6. Har du någon sjukdom? - nej jag tror inte det! :S
7. Är dina föräldrar skilda? - nej
8. Gillar du skolan? - sådär, rätt så.
9. Hur svarar du i telefonen? - typ: hej det är my. 
10 Är du rätt så smal? - inte vad jag tycker,

VAD..

1. Åt du senast? - potatis bullar! LIKE IT!
 2. Drack du senast? - Milk
3. Har du på fötterna? - emm.. inget :$
4. Lyssnar du på just nu? The climb - miley cyrus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0