Top model 5 <3

hejhej!

Nu har det börjat spöregna, härligt!  Även fast vi ska grilla idag är det ändå härligt! Men jag har legat och kollat på Top Model 5 hela tiden. Mitt  favvo program till max ;)  Alltså blir så rörd och får gås hud när jag läser Beccas blogg! <3 Hennes blegg e best! <33 Men sen imorn börjar fotblls lägret som jag ska gå på i 3 dagar, jobbigt men kul (: <3  Men det var väl allt, herråååå <3


Little bild bombbbbb!!!!



Hade tråkigt, skulle försöka se ledsen ut men det blev typ till en katt blandat med något annat...
Man ser min prick jag har på fingret, är min favvo prick ;) hahhahahah :P


Hihi..



LIKE THE PICTURE <3


Lingon


droppe,















Kommentarer
Postat av: Tilde

eee.. oj såg inte att du typ hade samma färg på bakrunden hehehe

2011-06-15 @ 17:14:32
URL: http://iamtilde.blogg.se/
Postat av: My

vaa ? <3

2011-06-15 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0