Magdizzen!

hejhej alla bloggläsare!

Idag är jag lite förkyld, typiskt. Så jag kan inte simträna nu på morgonen. Men jag ska göra något med Magda efter hon har haft match, men då frågade hon om jag kunde komma ( jag är inte kallad till matchen ) och det lät kul att se sina lagkamrater spela! Om det inte är med 98:orna då. Men klockan 10.40 kommer Magdas pappa och hennes cute lillebror och hämtar mig. Kuligt. Ska heja som bara den. ;) 
Just det mina föräldrar är på vårat landställe så jag är hemma själv då fast ska ju vara med Magda hela dan! Men det ska bli SUPERDUPERKULIGT! Okej det blev ett litet konstigt inlägg men ha det riktigt najs allihopa och krya på er som är förkylda, som jag! <3


Min lilla roliga katt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0