Yeahhhh!

heeeeej!

Idag har det varit en kulig skoldag! Jag hittade ett par jeans shorts i gaderoben som jag inte vetat om, och jag har velat köpa ett par lääänge! (:
Och sen har vi tittat på 3 avsnitt av goal, Jäätttte bra! :D
Men sen ikväll ska vi ha match i fotbollen, hejjjjjjaaaaa osss!

Alltså jag längtar så til skolavslutningen för då får jag ha min underbara nya klänning!
Och imorgon ska kamratstödjarna vara borta heldag för vi ska gå på en äventyrsbanan där man klättrar på höga höjder! Fett kul, och sen ska vi äta hamburgare! Najs säger jag bara! (:
Men jag ville bara säga det så ha det gå bra! <3




www.wanttobewilma.blogg.se




Ni ser mig i spegeln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0