Dagen 9/5-11 (:

Hallo everybody!!
Idag har jag haft skola, som vanligt.
Jag har inte gjort något speciellt, bild, matte och så..
Efter skolan var jag med Tilde och Wilma, vi hade kul!
Vi åt toast och dom hjälpte mig med bloggen, TACK SÅ MYCKET (:
Sen efter skolan hade jag utvecklingsamtal, det gick bra, jag fick
veta att jag klarat Nationella proven och att jag upp fyllt alla mål i ÅK 5 !! :D  " glad tjej "
Sen på kvällen har jag inte gjort så mycket, ätit middag,laddat in bilder från kameran,
gjort lite eng-läxa och så..
Men imorgon eller på Onsdag lovar jag att jag ska ha en " BILBOMB " men mycket bilder
på olika saker! (:
Men hejdå så länge !! <3



DAGENS SOMMERIGA OUTFIT:

Linne & haremsbyxor

Linne och haremsbyxor (:

Fin spegel jag har va?
Becca och jag fixa den lite, asså det står typ "ritar bäst"
det ska ge mer själv förtroende :D <3



Kommentarer
Postat av: Tilde

Varsegod!! fint du gjorde med profilbilden!

2011-05-09 @ 19:52:35
URL: http://iamtilde.blogg.se/
Postat av: my

tackk (:

2011-05-10 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0