KOLMÅRDEN!

hejhej!

Idag har vi varit på kolmården! Det har varit jätte kul och vi har sett massa djur!!
Först åkte vi dit med buss ca. 1h 30 min. Sen gick vi in åkte upp för någon trappa och sen så kollade vi på massor med djur och tog kort! Men min camera dog så Becca kommer skicka bilder, men jag han ta några bilder ändå! Menmen sen så åkte vi ju Safari, dom har gjort om där så nu åker man i linbanor! Det var fett najjs och man satt typ 30 meter över marken! Men det var lite trist för några var höjdrädd och typ grät, stackars dom :( För det var sån fin utsikt och massor med djur!  Sen så åt vi lunch och sen sen köpte alla glass, jag tog en mjukglass! MUMS!!

Sen så åkte några vi linbanan igen för att man fick göra vad man ville och sen så skulle vi samlas och kolla på delfinshowen, den var grym och jag filmade 3 filmer tror jag! (:

Sen så började vi gå mot utgången men Emma och jag var vilse, så vi gick igenom hela parken igen -.-'
menmen till slut kom vi fram och då var klockan 14.20 och vi åkte iväg, vi hade kul på bussen men alla typ var dö trötta förutom några killar som satt och spela DS. Aja en somna och några var åksjuka men jag hade det bara så skönt, jag låg jätte skönt men sen kom becca och satte sig brevid mig istället för sitt på andra sidan bredvid mig och då pratade vi lite isället ;) Men det har varit en kul dag, det kommer bilder om någon dag! HA DET BRAAAA!

 
KOPIERAT FRÅN GOOGLE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0