KUL DAG TILL MAX !! (:

Tja tja allihop!

Idag har det vart en goodi goodi dag ;)
Först hade vi eng-läxförhör, det gick bra och jag fick alla rätt (:
Sen typ rast och sen såg vi på lilla aktuellt.
Och så gick vi till bibblan.
Sen var det Hamburgare till lunch! Mumsi Mumsi !!! :P
Sen kollade vi på Goal ( en fotbolls serie på engelska ).
Sen typ idrott :)  Det var kulö vi körde en sorts ruggby
och sen så sprang vi ett varv runt "maran".
Najjsss ! <3
Jag hade också på mig min byx dress (: (:
men sen typ ikväll har vi KLASSFEST! kul ska det bli!
Men nu sitter jag och pumpar musik som bara den!
Mina nya favvo låtar som Becca och jag har gått runt
och lyssnat på hela dan :)
 Men sees <3




Jag i Lanzarote ( spanien ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0