Kung - king (:

Tjabba tjena allihopa!!

Rubriken säger inte så mycket mer än att jag har kört mycket king idag ( det är ett bollspel som vi kölrde på rasten) C:

Idag har vi haft skola, vi har miljö och hälso vecka så våran skolsyster informerade om vad en god frokust innebär.
Sen har vi haft bild då fick vi måla, som man brukar göra på bild :P
Men sen så har vi pratat om ANT som står för:   A- alkohol  N- Narkotika   T- tobak.
Det har vi pratat om och sett en film om.
Och imorgon har vi  STUDIE DAG! JIPPI!
Hoppas någon är hemma så jag slipper vara hem själva, så jag kan göra något med någon..
Och idag var också Becca sjuk.. det var tråkigt.. Fick lixom inte det skrattett jag brukar ha med henne..
OMGGGG! Jag kommer ju dö i min nästa skola där innte Becca ska börja!!! :'(
Menmen här kommer 2 bilder ha det bra så länge! <3



Branden i storvrets skolans idrotts hall.. jag hade simträning i badhuset
så jag såg när det hände, vi fick gå upp ur bassängen och  se branden*  :(





Olles och mina grymma smoothies! Ärligt talat, dom godaste jag ätit!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0