Match och Simning <3

tja tja everybody! <3
Idag hade jag ju match, första halvlek ledde vi med 3-0
men sen tappade vi lite och dom gjorde 3 mål...
Så det blev oavgjort i matchen.
Jag var med Becca lite innan också för att Olles match
inte hade börjat då..
Men han ville att jag skulle berätta att han gjorde 1 mål
och att han körde med 00:orna ( han är noll etta  01:a )
Och nu på kvällen har jag haft simträning i TVÅ timmar..
OMG kommer ju dö om jag ska ha så mycket träningar hela tiden..
men det här blev ju ett låångt inlägg men snart ska jag väl kolla på
mästarnas mästare och nån dag ska jag lägga upp många bilder och
lite överaskningar (: 

men vi ses, hare gött igelkött (: <3

Riktigt cool <3




Kommentarer
Postat av: Tilde

snygg blogg!!

2011-05-09 @ 15:23:30
URL: http://iamtilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0