mest tråk dag...

heyy alla ")

Idag har vi inte gjort nåt kul i skolan, asså ärligt talat inget.
Men i alla fall efter skolan så gick svante och jag en bit på samma väg och sen typ så gick vi lite tillo och sen träffa vi 2 katter som lät hur roligt som helst och svante typ filmade och så, sen typ gick vi lite till och då kom vi till slut hem till mig och då ville han se Azlan ( min katt ) och sen gjorde han det och så.. OJ det var lång men men,
Ikväll har jag simträning i 2 timmar OMGADD kommer dö !!
Aja sen immorn blir det Naturhistoriska museet i skolan, det bli nog kul ( hoppas jag :D )
men här kommer några bilder (:
Hare gött så länge :P <3




Det här är ett smycke skrin jag fick i födelse dags present (:


Maräng swiss jag åt förut (:

 

haha en bild på mitt öga (:



Ögon skugga jag köpte samma dag som jag fyllde år på det present kort jag fick (:




Mitt öga när jag SKOJ sminka mig (:




Haha  jag.. (:



Jag, (:




min söta nos Azlan <3








Kommentarer
Postat av: Bella

Fett snygg blogg My. (:

Men gillar du din header?

2011-05-10 @ 17:16:31
URL: http://mittlivsombella.blogg.se/
Postat av: my

Tackk! <3

Och neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

jag har bara den så länge för att jag inte hade nån annan -.-

2011-05-11 @ 14:15:15
Postat av: Bella

Jag kan göra en ny till dig, om du vill.

2011-05-11 @ 15:08:57
URL: http://mittlivsombella.blogg.se/
Postat av: my

jag har en som jag vill ha men jag typ inte vet hur man får upp den, eller jag vet det men den vill inte blir stor headern blir bara liten.. <3

2011-05-12 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0