Naturhistoriska,

Tjenare allihopa!

Idag har vi vart på naturhistoriska riks museet.
Det var häftigt och coolt med typ skellet över allt och jätte mycket djur!
MEN, man skulle typ hoppa lika långt som ett djur" och då gjorde jag det
men jag så hära ramla frammåt "såklart" och det typ blev ett brännmärke
på knät :(  Sen typ svettades jag och ALLA i klassen som grisar och sen var man
tvungen att göra några uppgifter på något papper och då var man tvungen att gå
in i ett litet mörkt rum och gå runt där och känna på saker och jag är så hära
JÄTTTTTTTTTTTTTTTE mörk rädd så jag typ blev "!"ledsen för att alla tvinga in mig
för ärligt talat jag hatar jag mest över hela världen mörker ( fast spindlar är fortrande på först plats ) .
Men men.. nu är jag hemma ( borta från all läskig het )  och ska typ bara slappa ( och göra läxor -.- ) .
Och ikväll  ska jag ha fotbolls träning (:
Men Becca tog lite bilder som hon kommer ge mig sen så ska jag ladda in dom sen och lägga upp dom på
bloggen så kan ni få se lite (:
Bye bye <3





Bjuder !!!! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0