Regnigt ...

shabbish allihoppa!

Sorry att jag inte skrev igårkväll men jag kolla på eurovision song conest (stavning)
Så jag han inte skriva..
Men iag regnar det... super kul (jippi).. -.-'
Men men sen så idag ska vi åka till vårt nya land ställe!! Som jag inte sätt en..
Aja och vi har köpt en studsmatta ! :D
Men lite tråkig är det att jag kunde inte vara med på en simtävling och ingen fotbolls match heller,
okej nu låter jag bara dyster men men..
Imorgon hoppas vi på solsken!!!

Här kommer lite bilder eftersom jag inte laddade in några igår (:

Ha det superduper najjs!




Linnet hade jag på discot ;)





My cute cat <3



Azlan på julafton när han hade rött  band runt halsen <3




Jag, när jag dyker (:




När jag simma med fackla på lucia simmet :P






Azlan i Öland med familjen (:



När vi var på en tramp båt, kolla inte på mig jag ser knäpp ut -.-'



Sötisen sover.. Zzz



Jag som äter glass i Lanzarote (:



Jag som klättrar i Lanzarote på någon klätter grej som är hööög!!!




Jag i Lanzarote med mååånga kacktusar (kaktus)


 

En drink från Lanzarote :P  :P



Så här såg bufee bordet ut i Lanzarote varje dag!!!! :)



Min goooooda glass från Lanzarote :P MUMSSSS


Men nu orkar jag inte lägga ut fler bilder :P LAT








Kommentarer
Postat av: Wilma

My, du gillar Lanzarote eller??

I typ varje inlägg har Lanzarote på nått sätt varit med c:

2011-05-15 @ 14:56:49
URL: http://wanttobewilma.blogg.se/
Postat av: my

haha jag har bara mycket bilder från Lanzarote :)

2011-05-16 @ 14:51:02
Postat av: Anonyma Bananen

Heii, på bilden när du trampade tramp båt så var du jätte sööt. Inte knäpp utan skit sööt ;)

2011-05-17 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0