SHOPPING (:

hejhej!

Idag har det varit den mest underbaraste Fredagen ever!!
Först hade vi då skola, aa och sen gick jag till ABF, åt mellis där, någon bulle m. vaniljkräm inuti och smält socker, dom var gooooda! Sen så klippte jag mig, det blev jätte bra ( tyckte jag! ). Men sen så åkte mamma och jag och shoppade!

JAG KÖPTE: sommarlovs klänning! JÄTTTTTTTE FIIIN! ( tyckte jag! ). En magtröja med en stor fin fjäril på! Ett par converse örhängen i rosa med peace märke på (: Och ett par örhängen som är som ett par solglasögon! <3

Aa, det var det jag köpte (:
Jag har inga bilder på något men snart när jag laddat in alla bilder så får ni se (ca. 3 dagar).
Men sen nu ikväll har vi ätit pizza och så, NAJS<3
Veckans blogg också! www.ellenkaruzellen.blogg.se
Men vi hörs imorgon tror jag! Ha det bra ^_^



När Azlan busar (:    sötinosi! <3




Söta aziii<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0