träningsverk!

hejhej!

Jag har träningsverk från igår när vi bärde saker och så.. Jag kan inte lyfta på armarna liksom!
Men det var ändå jätte kul speciellt att hoppa på nya mattan! (:
Men idag är det ju morsdag så jag gav mamma en sak jag gjorde på slöjden ;)
Och sen så ska jag kolla på min brorsas match, de möter pappas pojkar (:
Och sen så ska jag väl bara ta det lungt och sen vid 16.00 har jag simträning och sen ikväll ska jag kolla på finalen i mästarnas mästare! Spännande (:
Men vi får se om jag finns kvar efter simträningen, jag har så himlans ont! :(
Menmen det hoppas jag :P
Och det var skönt att Barca vann igår asså! Dom utklassade totalt! Och sen har jag lärt mig allas i Barcas namn ;P För det är ju bra att kunna... Men det var grym match (:
Men hejdå så länge! <3



HAHA när jag gör volt :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0