Vi LOVE Landet

hejhej!

Idag har det varit en lååång dag på landet!
Det har varit kul och jobbigt!

Så här har det varit: Först då så åkte vi dit, det tog ungefär 1h och 15min. Jag satt och läste hela vägen, VÄRDENS BÄSTA BOK! Och sen när vi kom fram så gick vi in, det är några som fixar nya golv, badrum och sånt till oss i huset och när vi kom in märkte vi att det nästan var klart! "JIPPIE". Vi ska vara där nästa helg på kristihimmelfärds så då vill vi gärna ha toalett och det kommer vi ju få då! (:
Sen så har vi satt upp våran studsmatta vi köpt! Det är största varianten på studsmattor så det tog lång tid att sätta upp den! Men till slut lyckades vi med " FAMILY TEAMWORK"! Och man såg efter att den är JÄTTE STOR! Större än vad man brukar hoppa på hos kompisar! (:

Men sen så har vi ätit korv där ute ( vi har inga möbler där än eftersom vi inte riktigt "flyttat in än" och så jobbar ju arbetarna där inne ) så vi satt ute och åt! Och sen fikade vi också, och sen åkte vi hem, då var klockan runt 16.00! Och nu ikväll har vi ätit gott till middag och i kväll blir det något roligt på burken och goodis! <3
Och jag laddade in alla bilder idag istället ;)
MEN ni får inte se min JÄTTE FINA avslutningsklänning jag ska ha! Det får bli en överaskning (:
Men ha det gött alla små söta igelköttar! (:



Är nöjd med frisyr!



En som försöker balansera på en kärra som olle och jag skutsade varandra på!


Olle & jag är vi hoppar på nya mattan, den ser liten ut men det är stooor!



När jag gör volt på mattan men landar lite fel..


Haha jag när jag hoppar!


Olle gjorde mitt hår som solstrålar (:

Men det får räcka med bilder för idag! Ha det bra (:









Kommentarer
Postat av: Tilde

Vad snyggt dit hår blev när du klippte det!! <3

2011-05-29 @ 18:19:08
URL: http://iamtilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0