heeeej är gladhest!

hejsvej! Jag är glad. Japp. Idag fick vi sluta lite tidigare okej mycket tidigare kl. 12.00 så det var sköönt!
Imorgon ska vi ha repetion till halloween rock och på måndag genrep! ;)
Strax ska jag väl göra lite läxor ruligt ruligt! ;) ♥
SV: tack bells! ♥ du är säkert bra på att sminka! :)

Ha det bra gladhestar! :) ♥

BILDBOMB från igår på stan!


Min nya riiing från igår när vi var ute på stan på fotografiska och åt middag för att mamma
fyllde år! ♥


Vi gick in i en choklad fabrik!






mammas kaffe :)))))))



Mina 2 favvobilder från fotgrafiska :)


Älskar bilden! Inte redigerad!


PUSs ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

jättefin sista bilden.

2011-12-03 @ 12:52:25
URL: http://izabello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0