sovmorgon, loppis & städning :)

hejsvej!

Idag så vaknade jag sent, för mig är sent 8.30 ;)  Men sen så åt jag frulle och nu sitter jag och nördar datorn :)
Och sen så idag har området städning, jag orkar inte vara med just nu men vi får se.. för om man är med får man fika ;) Nee men sen ska jag på LOPPIIIIIS efter lunch, ja älskar loppis, hittar alltid billiga smycken ;)

Men sen ikväll ska jag packa simväska eftersom jag har tävling imorgon, simtävling alltså och sen ska jag springa med mamma ung. 8 km och sen så ska jag sitta och äta på en stooor marabou :)

Ha det braaa <3


Godis från förra lördagen, glömde ladda upp..


Ny tröja jag hade igår :)


Bättre bild :)


PUSSAR TILL ER ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0