sovmorGon :)

hejsvej!
Idag börjar vi 12.15 SUUUPER sköönt! :)
Idag har jag mest chillingat och tränat på spanskan :)
Snart ska jag klä på mig och sådär, men aa sen så går jag, tilde och Bella till school.
Magda skulle till läkaren men kommer tillbaka vid 13.00 så aa och sen så har vi fått skåp (:
Fick finaste och delar de med Magda :) <3
Ha det grymt <3


Jag i blått längst fram :) Olle brevid.


Olle och jag näst längst fram, jag är den som ser ut som ett moster och skriker ;)


Jag var ingen vidare på detdära ...


jaa..


Hon som typ kollade så allla satt fast prata me mig lite ;) Det var typ första gången jag
åkte den på länge :)


aa.. men asså det var AS kul! :D men jag var mest skrtattigast" när vi
 hängde uppochner längst uppe;)


aa vi syns inte men vi åkte i en svart..

ALLA bilder tagna av mamma och pappa ;)


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0